Un dia de la segona setmana de curs, ens dediquem a treure de l'armari totes les joguines guardades, per tal de saber quines joguines tenim a la nostra nova aula.
Ens organitzem per parelles i cada parella s'encarrega de muntar i jugar a un joc per més tard, explicar als nostres companys quines són les instruccions del joc que ens ha tocat.
Mentre estem muntant el joc, ens adonem de diverses coses: alguns jocs sí que estan complets i podem jugar però d'altres estan incomplets i alguns inclús trencats. Cal doncs, decidir què fem amb aquests jocs que estan trencats: els podem arreglar o n'hem de comprar de nous?
Totes aquestes preguntes ens sorgeixen mentre cada parella explica i mostra a la resta de companys i companyes el joc que els ha tocat muntar. Alguns d'ells ho tenen molt clar: ens hem d'organitzar per anar tots junts a comprar joguines noves per la classe i en alguns casos, comprar algun material per algun joc incomplet.
Continuarà...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada